niedziela, 19 czerwca 2011

Post #23

Dziękuję, DzIęKuJę, DZIĘKUJĘ, dziękuję, dziękuję, dZiĘkUjĘ, d z i ę k u j ę, dziękuję i jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!! za miłe, ciepłe słowa... jakież one są budujące dla mnie! To jeszcze raz DDZZIIĘĘKKUUJJĘĘ!!!!!
ps. no i dziękuję za odwiedziny ;)

A teraz do rzeczy, zostałam poproszona przez A. o zrobienie 3(!!!!) kartek na weselicho. Dla mnie WIELKIE MEGA WYZWANIE(!) przecież ja dopiero zaczynam przygodę ze scrapbookingkiem! No nic, noce nieprzespane, głowa pełna pomysłów tylko jak to teraz zrobić :p
Bardzo pomocna była Monika-Jot, której swing mnie po prostu zauroczył(!!) to też spróbowałam i... poniżej efekt mojej pracy.
A tak na marginesie... TA babeczka robi cudne rzeczy! Ach...

scrapbooking kartka weselka swing
scrapbooking kartka weselka swing
scrapbooking kartka weselka swing
scrapbooking kartka weselka swing

3 komentarze:

  1. że Monia robi cudna kartki, to chyba każdy wie ;)
    ale twoja tez wymiata :D czekam na resztę

    OdpowiedzUsuń
  2. Swing udał Ci się wyśmienicie, bardzo mi się podoba, bardzo ładne wykonanie, no i w moim ulubionym niebieskim kolorze :-). dziękuję serdecznie za Twoje odwiedziny na moim blogu i dołączenie od Obserwatorów. Będę tu często zaglądać i podziwiać Twoje prace :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ... i karteczka i pudełko. Ja bym nie powiedziała że to dopiero początki. Bardzo lubie takie skadaczkowe kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń