niedziela, 19 czerwca 2011

Post #23

Dziękuję, DzIęKuJę, DZIĘKUJĘ, dziękuję, dziękuję, dZiĘkUjĘ, d z i ę k u j ę, dziękuję i jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!! za miłe, ciepłe słowa... jakież one są budujące dla mnie! To jeszcze raz DDZZIIĘĘKKUUJJĘĘ!!!!!
ps. no i dziękuję za odwiedziny ;)

A teraz do rzeczy, zostałam poproszona przez A. o zrobienie 3(!!!!) kartek na weselicho. Dla mnie WIELKIE MEGA WYZWANIE(!) przecież ja dopiero zaczynam przygodę ze scrapbookingkiem! No nic, noce nieprzespane, głowa pełna pomysłów tylko jak to teraz zrobić :p
Bardzo pomocna była Monika-Jot, której swing mnie po prostu zauroczył(!!) to też spróbowałam i... poniżej efekt mojej pracy.
A tak na marginesie... TA babeczka robi cudne rzeczy! Ach...

scrapbooking kartka weselka swing
scrapbooking kartka weselka swing
scrapbooking kartka weselka swing
scrapbooking kartka weselka swing

4 komentarze:

  1. że Monia robi cudna kartki, to chyba każdy wie ;)
    ale twoja tez wymiata :D czekam na resztę

    OdpowiedzUsuń
  2. Swing udał Ci się wyśmienicie, bardzo mi się podoba, bardzo ładne wykonanie, no i w moim ulubionym niebieskim kolorze :-). dziękuję serdecznie za Twoje odwiedziny na moim blogu i dołączenie od Obserwatorów. Będę tu często zaglądać i podziwiać Twoje prace :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziutko, ta biała serwetka to wykrojnik o ten http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=348
    a pudełka zawsze robię 10x10, czyli z całego arkusza 30x30 odkrawam cztery kwadraty, które później wykorzystuję do oklejenia (umknęło mi słowo, chyba mam jakiegoś Alzheimera...) przykrywki (2 części na boki i jedna na wierzch) i tą ostatnią wklejam do pudełka odwrotna stroną zazwyczaj, aby było sztywniejsze dno.
    Świetne są papiery dwustronne, bo już nie trzeba dużo oklejać, choć na jednostronnych też trochę pudełek zrobiłam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ... i karteczka i pudełko. Ja bym nie powiedziała że to dopiero początki. Bardzo lubie takie skadaczkowe kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń