czwartek, 13 października 2011

Post #57

Ici pici ini mini czyli scrapuszka lecą w świat. Zrobiłam 2 notesiczki jeden dla Angy ;) a jeden dla Lilusi od cioci... Dziewczęta podobno zadowolone - co mnie baaaardzo cieszy :*
oj kochane... tęskno mi za Wami a zwłaszcza za Waszą crazy Mamuśką :* Buziaczki ślę do Was :* :*

scrapuszko
scrapuszko
scrapuszko
scrapuszko

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem... po prostu miód na moje serce ;) Witam Nowych podglądających ;) jest mi niezmiernie miło, że ktoś tu zagląda ;)
Pozdrawiam wieczorową porą ...

4 komentarze:

  1. Fajowe, zmałpuję, ok? Podoba mi się taki pomysł, może na święta porobię kilka takich notesików i powysyłam do moich ludzisków :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne scrapuszka!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku.. Miodzio scrapuszka! :)

    OdpowiedzUsuń