czwartek, 11 sierpnia 2011

Post #43

Kolejny swing, jakoś spodobała mi się ta forma. Karteczka poleciała do Niemiec do Cioci - mam nadzieję, że będzie zadowolona. Bardzo spodobał mi się papier "Przyszła wiosna" - W kwitnącym sadzie , z mini kwiatuszkami idealnie się komponuje.

scrapbooking kartka swing
scrapbooking kartka swing
scrapbooking kartka swing
scrapbooking kartka swing
scrapbooking kartka swing

A jutro!!!!! A jutro się pakuję i jadę do mojej ziemi wymarzonej, czyli do Jaroszowic koło Wadowic. Mam już taaaaaakie plany :D
Tymczasem znikam, pozdrawiam wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za miłe słowa...

4 komentarze:

  1. Na pewno się spodoba! Fantastycznie wychodzi Ci ten rodzaj kartek! Idealnie dobrane kwiatki!Miłego urlopowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten papier jest tak świetny, że nawet dużo ozdób nie potrzebuje :) świetnie wychodzą Ci swingi :)
    udanego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziuteczko... karteczka swing wyszła ci fenomenalnie.
    Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa.
    Wypocznij w Jaroszowicach i zrealizuj wszystkie plany!!

    Do zobaczenia w sieci!

    OdpowiedzUsuń