poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Post #44

Byłam, zwiedziłam, wróciłam i jestem strasznie szczęśliwa. Jak ja kocham te okolice!
Dziś wyjątkowo nie będzie nic scrapkowego, za to podzielę się z Wami zdjęciami, pięknymi widokami, wspomnieniami... Może i któraś z Was skusi się na taką wycieczkę. POLECAM.

Wadowice - Bazylika Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny
Bazylika na rynku w Wadowicach
Klasztor Bernardynów z XVII w. w Kalwarii Zebrzydowskiej
klasztor bernardynów w kalwarii zabrzydowskiej
klasztor bernardynów w kalwarii zabrzydowskiej
Most Anielski na drodze z Kalwarii Zebrzydowskiej do Lanckorony
Most Anielski - Kalwaria Zebrzydowska
Drewniane chałupy na rynku w Lanckorownie
Rynek w Lanckorownie
Studnia na rynku w Lanckoronie
studnia na rynku w lanckorownie
Kościół drewniany p.w. św. Joachima z 1733 r. w Skawinkach
drewniany kościół w skawinkach
Dwór z XVII w –Oddział Muzeum Państwowego Zbiorów Sztuki na Wawelu w Stryszowie
dwór w stryszowie
Widok na Międzybrodzie Żywieckie z Góry Żar
międzybrodzie żywieckie góra żar
Sztuczny zbiornik wodny na Górze Żar dla elektrowni
szczytowo - pompowej

góra żar zbiornik wodny

ps. Gdyby ktoś szukał noclegu polecam
Gospodarstwo Agroturystyczne Przy Skawie!!!!


JA CHCĘ JESZCZE!!!!

1 komentarz:

  1. piękną miałaś wycieczkę Ziutko :)
    a ja tak dawno nie byłam na Żarze...

    OdpowiedzUsuń